Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~majrasss | użytkownik

imię i nazwiskoMirosław Sulek adresSulechów zarejestrowany14.08.2009 @10:30:37 ostatnio na stronie26.01.2015 @09:36:32



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypemajrasss91 Gadu-Gadu6656606
digarty69 komentarze720 posty na forum0

komputer / sprzęt
Wszystko co ma funkcje wykonywania zdjęć :p

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~needlehole    17.08.2010 @20:52:03
taki styl
~dzikalama    17.08.2010 @20:43:30
e, wydaje ci sie
~Violett69    17.08.2010 @20:27:59
Ale czarno białe .. : ) coś jak numer 52
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    17.08.2010 @20:25:18
A co mi szkodzi , dodam inne zdj... podobne troszkę do twojego ; d
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    17.08.2010 @20:23:21
Digart troszkę lepiej chodzi ; D
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    17.08.2010 @20:20:24
Dobrzee!
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    16.08.2010 @23:25:21
Zapewne pozytywnie zakręcony xD
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    16.08.2010 @23:19:30
No bo te zdjęcia są takie inne a ja lubię wszystko co inne ... : D
_______
Nie dziękuj , oceń .
~Violett69    16.08.2010 @22:01:19
No pytanie!
Zatkało mnie więc ... ; )
_______
Nie dziękuj , oceń .
~VisaVi    15.08.2010 @15:39:34
Proszę, zagłosuj jeśli możesz ;

http://nk.pl/sony/konkurs/galeria/1649622

Z góry Dziękuję
_______
Klaudia Bojanowska
~niebieska05    15.08.2010 @11:53:16
_______

~niebieska05    15.08.2010 @11:11:04
Ano, pytałeś co to, więc już tłumacze
Przepis jest prosty: plasterek cytryny, woda gazowana, sok malinowy W sam raz na upalne dni
_______

~niebieska05    15.08.2010 @10:58:55
Dziękuje .
_______

~wolnawola    14.08.2010 @16:51:16
efekt dobry
~lukaswrx    14.08.2010 @16:37:38
nie mów mi nic o evo jak to kumpel mówi Evo z silniikiem Subaru na to by sie pisał
Focusem II RS mialem okazje jechać pięknie chodzi na wydechu remusa:D
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~loopy    14.08.2010 @16:36:24
dziękuję za komentarz Pozdrawiam ciepło
_______
nie podnieca mnie już 27 lat wypisane na grobie
________________________________________

Zapraszam do komentowania
~lukaswrx    14.08.2010 @16:33:43
bo moje subaru jest megaszkoda ze kiera nie po tej stronie
_______
"Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" Colin McRae [*]
~locker    14.08.2010 @15:05:16
hehe dzięki za wyrozumiałość-polecam takie starocie, uczą bardzo pokory do manuala
~Szarlotaaa    14.08.2010 @14:37:10
dziękuję bardzo
~kaori85    14.08.2010 @13:41:18
Dziękuję. Świetną masz galerię
~anima09    13.08.2010 @23:58:09
dzieki dzieki
_______
Believe in what you do and you will move mountains.
~beleczka    13.08.2010 @23:48:27
:>
~ironicznaa    13.08.2010 @22:40:21
` dzięki ))
_______
" Take a look to the sky just before you die..." ~ MetallicA
~psychopaplanina    13.08.2010 @22:35:16
dziękuje
~Violett69    13.08.2010 @22:35:13
taa , a photoshop trzeba rozkminić dobrze . xD

Tobie nie brak wyobraźni . ; d
_______
Nie dziękuj , oceń .
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt